ضحی جونمضحی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

ضحی جونم

چه کارهایی روبلدم انجام بدم!

1393/3/28 23:34
نویسنده : مامان ضحی
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من تا امروز خیلی کارهارو یاد گرفتم که انجام بدم من دورخودم میچرخم غلت میزنم وخودم روبه هرچیزی که نزدیکم باشه میرسونم و اون رو برمیدارم به همین خاطر مامانی خیلی باید حواسش به من باشه که هرچیزی رو برندارمچشمکازبس که دندونام میخواره همش دوست دارم دستم یا دندونگیرخوشکلمو بذارم دهنم وهرچیز روهم که بخوام بادستم بهش اشاره میکنم که بیاد ومامانی هم اگه برام بی خطر باشه بهم میده!من یادگرفتم که بشینم اما هنوزنمیتونم خودم رو درست بگیرم به خاطرهمین به جلوخم میشم ودستامو روزمین میذارم،اگه مامانم ازم دوربشه یا گرسنم باشه صداش میکنم ومیگم م م که مامانی خیلی خوشحال میشهخجالت ب ب و د د و ن ن روهم میگم عروسکاواسباب بازی های اتاقم روهم خیلی دوست دارم وجای چندتاشون رویاد گرفتم اگه مامانی اسمشون روبگه من به جایی که هستن نگاه میکنمآرام

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان اعظم
28 خرداد 93 23:48
عزیزم...خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ضحی جونم می باشد